God morgon ;)

2009-12-21 - 12:30:02
Har ni sovit gott?
Själv har jag det heh... som varje dag...
Idag ska jag dra till emily,lämna panda sakerna >.< FIxa mig och sen drar jag xP
Hos emily ska vi typ klä granen.. om jag har rätt xD
Emily har en blogg!
DEn heter emily.... om ni klickar på emily kommer ni dit <3
DEt där med att bloggen ska stängas är bara inte sant ;)
SÅ take it easy...
Jag har listat ut vem det är.. men jaja...

VEckans fråga är....: Har du någon gång blivit lurad på bloggen?
Svara så kommenterar jag sen :) och lägger ut den bästa svaret på min blogg ;)

SE you >.o
Postat av: Rim

Det var jag XD men förlåt om du blev skrämd

2009-12-21 - 13:06:27
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0