Modell:) SKa dra snart..

2009-12-13 - 14:30:02
Hej hej ska snart gå till filmningen :)
Det ska bli kul! MEn jag kommer vara lite trött när jag kommer hem... liksom 24.00!!
AAAA...Kommer typ somna på lektionen...Men men...Har man jobb så har man :)
Man kan ju först säga allt till lärarna :) och sen typ ja?

Fin va? jag tycker den var fin ;) En ny bild på statist xD och mikas..

Fin ?

Nja! den blev inte så bra...

Så alla vet är det här min mobil ;)
Postat av: Emelie

Hejsan! Nej, det kostar inget att vara med i tävlingen, det enda du behöver göra ät att tipsa om tävlingen i din blogg med en länk till tävlingen :)

Fint hår du har! Och fin tröja, ser mysig ut :) Hoppas inspelningen går bra!

2009-12-13 - 19:01:58
URL: http://www.emeliesgodsaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0