Rim snälla!

2009-12-20 - 10:08:42
Rim assa fattar inte vad som flugit i dig!
Från början var du skit snäll!
Sen från ingen stanns börja du hålla på!
Tvinga mig ite komma till dig och klå dig...
Du bor i märsta... det vet jag xD
SEn mirre eller vad hon heter bor i stockholm vid bredbandsbolaget..
Jag vill inte hålla på mer!
Assa GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!
Jag är stolt att jag har afro!
Men du kan inte äns gå till skolan för att du stinker!
Jag skulle kuna bilda peace in the blogg but you haha!
You are the biggerst loser in the whole blog!
Du bara mobbar och mobbar!
Jag önskar att jag aldrig gick in på din blogg och kollade på din bild på bron!
DIn lilla!!!!
UUUUUGH!!!!!!!!!

Postat av: Rim

Mirelle bor inte i Stockholm :P Men förlåt , om du förlåter migv :S

2009-12-20 - 10:31:29
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0