Fergi är bisexuell!

2009-11-12 - 20:09:59

Nyligen avslöjades maken Josh Duhamels otrohet. Nu avslöjar sångerskan Fergie att hon är bisexuell.

– Jag har haft mycket kul med kvinnor, och det skäms jag inte för. Problemet är att jag också älskar en välhängd man, säger hon.

Den 34-åriga Black Eyed Peas-sångerskan förklarar att hennes man redan från början känt till hennes sexuella läggning.

– Men bara för att jag tycker om kvinnor betyder inte det att jag har hans tillåtelse att ha affärer vid sidan av, säger hon till Advocate.com.

– Min terapeut har lärt mig att det är lika mycket otrohet att vara med en tjej.

På strippklubb

Fergie har också gjort klart att hon står på sin makes sida när det kommer till den påstådda otroheten.

För en månad sedan uppgav strippan Nicole Forrester för Enquirer att hon träffat ”Transformers”-stjärnan Josh Duhamel på en strippklubb i Atlanta.

Mötet ska ha lett till att de hade sex på hans hotellrum. Enligt Forrester kallade Duhamel sig för "JD" och påstod att han skulle spela in en porrfilm.

Josh Duhamel förnekar allt. Och hustrun tror honom.



Fattar ni inte!Fergi bisexuell...Det trodde jag aldrig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0