Skolan första dagen efter lovet!

2009-11-05 - 18:51:56
Hej hej alla!
Idag var det första dagen i skolan efter lovet!
Jag har ju varit sjuk >.< DÅLIIIGT!!
Ibland orkar jag bra inte att vara i skolan MEN det måste man ju ^^ Så sånt är livet Hehe när man förlorar vinner en annan...så håll i vännen du har kär haha nä men...Palla...^^(
Jaja ... imorse var jag pigg när jag vaknat. Det var bra! Sen typ åt jag frukost hehe lekte med min bror och typ ja..OKEJ jag pallar inte berätta så hehe..

Men när jag kom till perongen och skulle åka till skolan.Ringde jag ina och vi skulle träffas...Fast jag sa att jag snart var i skolan så det var ingen idé pallade ju inte stå i snön eller "snön".
Iskolan hade vi först Bild men jag hade elevråd hehe och sen typ matte lunch. På lunch rasten var jag med Hannah, EMily sen över gav jag dem och var med Ida ^^
Hehe..

Nu ska jag berätta en grej..Ibland ve jag inte hur jag ska göra..:( Alla typ överger mig så...specielt mina nära och kära..MEn jaja några har kommit tillbaka:) det är bra Hehe jaja det var den saken nu kommer några bilder hehe !

Haha favorit i repris nä men Den äger! En riktig model skojar hah xD
Postat av: Jennifer

Det var länge sen vi träffades :)

2009-11-05 - 19:00:33
URL: http://smmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0