sry..

2009-11-21 - 15:20:22
hej hej !
förlåt förlåt! jag har inte orkat blogga...på 1 och en halv vecka...SKÄMMS bella SKÄMMS.
Idag ska jag till min pappa..han har köpt en ny dator så jag kanske ska få hans gamla...Det är en fast så då slipper jag en laptop..eftersom jag vill ha en fast med en snygg skärm ;) jag kommer lägga ut bilder på typ det jag köpte i söndags..Lite sent men BRA :P
I går typ var jag bara e
hemma förutom på kvällen då jag var med familjen oss min morbror..
grejerna jag köpte:

Söta va?

Man måste ha lite reserver ju xD

NMyttig mat va? det åt man när man var sjuk..iallafall första dagen..-.-'
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

snygga naglar :D

2009-11-21 - 15:57:39
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sara BM<3

Naglarna var sjukt snygga :)

Du skulle nog kunna gilla min blogg! ^^ Jag gillar också nagelgrejer och framförallt rosetter. Provade den supersnygga rosett frissyren för ett tag sen. :)

2009-11-26 - 23:08:50
URL: http://saraholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0