Heeejsan!

2009-10-30 - 14:30:37
Hejsan hoppsan!
Vad görs eller vad ska ni göra?
Vi hemma här har nyss storhandlat så...Min bror har ju kalas i morgon=P det kkommer 30 pers dit eller mer...Man vet aldrig ungefär 15 barn *=*S vet inte riktigt.Jag har hand om fiskedamen!
JIPPI Jag kommer sitta där och små äta lite då och då!
Nä men jag kommer äta lite från min godis påse xD
Ja i morse när jag vaknade så satt jag ocm min lille bror och typ spelade Wii tills han skulle gå till dagis.
Jag tror jag snart ska gå och typ handla godis till imorgon!
MUMMY!
Fast då ska jag äta! det har jag bestämmt mig för..
Alla läsare där ute kanske tror jag är näpp
''Skrattar onske fullt''
Nä men ni förstår att jag är en tjej med humor! HAHAHA xD
Men nu ska jag lägga in lite youtube klipp ses ^^ och filmklipp på mig när jag var med i rers


Postat av: C

Fin blogg du har♥

2009-10-30 - 14:59:14
URL: http://picnik.blogg.se/
Postat av: Lisa Avasjö ッ

Hejsan! Nu så gör jag en undersökning på min blogg. Jag undersöker vilka som gillar vilka i idol! Sverges största musik program! Lägg en kommentar i inlägget "Undersökning!" och skriv vem du gillar bäst. Tackar!

2009-10-30 - 19:54:52
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/
Postat av: Lisa Avasjö ッ

Hejsan! Nu så gör jag en undersökning på min blogg. Jag undersöker vilka som gillar vilka i idol! Sverges största musik program! Lägg en kommentar i inlägget "Undersökning!" och skriv vem du gillar bäst. Tackar!

2009-10-30 - 19:54:53
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0