Rea<3

2009-10-29 - 18:45:04

Hej bloggen<3
Idag så filmade jag på rea.Vi filmade om snabbmat så vi fick sitta där och trycka i oss massa mat =O
Det var gott men jobbigt !
När man ville äta fick man inte och när man inte ville äta så var man tvungen!
Galla fall mer får ni se 6 avsnittet på rea<3 Mer kan jag inte säga...
När vi åt så hade alla bara 1 replik utom Nader han hade flera.
Kolla på rea nästa vecka^^

Jag orkade verkligen inte med att äta mer snabb mat på typ nån vecka..
Men ändå när min lossas pappa hämta mig vid medborgar platsen så var jag
så hungrig att jag var tvungen att äta hamburgare som var min rätt när vi filmade.
Juste om det är någon som skulle tänka sig fixa min blogg så Säg till^^
Men ni jag tror jag ska skriva sen...När det händer mer..
Juste vi gav igen på Radio tjänst reklamen men det får ni se i sissta avsnittet..
Bye ses<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0