3 ADVENT SNART ÄR JULEN HÄR!

2010-12-12 - 17:31:03

Gått sjukt snabbt . Det är redan 3 advent så ,, snart är Julen här.
Jag längtar till nästa tisdag då slutar jag ( Jag vet det är konstigt dem flästa slutar på fredag)

1 Advent
2 Advent
3 Advent

4 Advent(Tack ewwe)
Jul
Nyår

Jag kom nyss hem var hos MORFAR inte farfar Bara så ni vet det .
Det var fullt med folk i lägenheten det var ju trotts allt GlöggFest ..
Jag satt mest i soffan och drack jul must ,, Och åt lite godis xD
Dem gammla satt och prata och vissa frågade vilken klass jag gick i och sånt xD
Postat av: Anonym

Hej.

Hahahah, du glömde 4advent!

2010-12-13 - 20:08:16
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0