dag 6

2010-12-17 - 20:11:31

Den allra bästa platsen jag vart på är såklar Brasilien .....
Men nu var det ett tag sen eller rättare sagt FLERA ÅR SEDAN!
Det är så dyrt att åka dit så vi har liksom inte bara hunnit eller haft råd.
Men jag minns ändå när jag var där :D Det var så kul !!! BÄSTA RESAN EVER!
Jag är ju halv brasse så då var det ännu roligare att åka dig ;)
Man gick där på stranden och sanden brändes mellan tårna .
Glassen smälte direkt i munnen ,cocosnötter kunde man få för man var så söt (enligt brassarna)
Jag fick till och med en blomma va en kille (Han var väl söt men jag var 7,5 och han typ 12-14)
Bästa minnerna är därifrån ...

Bilden är ifrån stranden i brasilien .
Det var så kul där! (Längtar till nästa gång om det blir )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0