JUL I MORGON!! OMG HELT SJUKT!!!!!!!!!! I WISH YOU A MERRY X- MAS I WISH YOU A MERRY X-MAS I WISH YOU A MERRY X-MAS AND A HAPPY NEW YEAR!

2010-12-23 - 13:30:51









Som ni kanske läser så var jag och laura i centrum.
När vi var där så kom hon på att hon måste köpa en jul klapp till Johann hennes kusin och till kora,Agnes och hennes faster . Vi hittade den perfekta julklappen till Johann.
Det var HAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAH
NU TÄNKER NI SÄKERT VAD VAR DET!?
Och det ska jag faktiskt tala om . Det är Umm HAHAHHAHA
Toalett papper där det stod Shit happens på C: XD fattar ni inte ??
Daaah visst var det kul !? Driver... Men det e sant XD


GÖR SÅ HÄR!
1.Smält all choklad utom dumlen i en kastrull
2.Låt det sedan svalna en liten stund
3.Blanda sedan allt med skumm godisen .
4. Sätt smörgåspapper i en form du vill ha smeten i .
5.Platta till lite.
6.Låt sedan stelna i frysen eller som jag gjorde på balkongen.
7.Ta sedan ut chokladen eller menar formen ur frysen .
8.Dela allt i mun storlekar.
9. Lägg i en burk och ställ tilbaka i frysen eller utom hus.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0