Stan andra gången gillt !

2010-12-21 - 21:47:42

Jaaa som sagt . Jag har vart i stan i två dar !  det känns så konstigt att vara i stan . Var ju så sjukt länge sen jag var i stan ! :D I stan gick  jag , Nattiya (Natta), Tokata ( Toki ) , Laura ( AssHole ) in i olika affärer .
Vi köpte godis . OOOoooops Kom på det är inte lördag :O Men gjort e gjort . Så jag får väl inge godis på lördag .
LÖRDAG ! På minn mig inte om den dagen HAHAHAHA C: Det kommer nåra bilder nu ! :

IGÅR: Toki sommnade på Tåget ^^

IGÅR: Toki smiskar en Tomte !

Idag: NAttiya och Toki När vi gick från skolan !:D

Idag: SÖTA VA?!

HHhH VI SLOG PÅ RUTAN FÖR ATT ETT TÅG KOM . OCH SÅ SPOTTADE EN AV TONÅRINGARNA SOM TRODDE ATT VI KNACKADE ELLER SLOG PÅ RUTAN FÖR ATT TYP HAFFA DEM ELLER NÅGOT XD

PS DET ÄR EN T- BANA LEK

Postat av: LAURA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA BÄÄÄSTAAAA XD

2010-12-21 - 21:59:01
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0