Sorry

2010-02-24 - 20:00:29
Förlåt!
Jag orkar verkligen inte blogga idag, men jennifer tvingade mig :P
Jag har inte gjort något spesiellt. Diana kom till skolan och hälsade på, visst diana?
När jag kom hem gjorde jag läxan och sen typ inte så mycket. Jag gick ut senare.
Det var inte så kul. :( Bara när jag gjorde en kullebytta xD
Gud va länge sen man skrev xD AHHAHA ... Men men.. Jag har inget mer att säga :P

Peace out :P
Postat av: Jennifer

Haha, jag trodde typ att du hade lagt ner bloggandet, så jag blev lite orolig där en liten stund haha. Det var därför jag tvingade dig xD



Och så tvingade jag dig för att din blogg är jätte bra och jag hade inget att göra, så jag ville läsa din blogg, men varje gång jag gick in på den så hade du inte skrivit, haha :)



Komplicerat va? xD

2010-02-24 - 20:03:15
URL: http://smmajl.blogg.se/
Postat av: sarah.

Du har kommit med i veckansblogg

Nu får du göra så att dina läsra röstar på dig

kram sarah

lycka till

2010-02-24 - 20:05:32
URL: http://soundofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0