Tävling! Jag är med i!

2010-02-12 - 09:42:03


Jag är med i en tävling där man får välja vilket smycke man villa ha :P men inte över 199:-

För att vara med och tävla ska du göra följande:

Länka till ISCH DESIGN & tävlingen i din blogg.

Berätta också vad du skulle välja för smycke om du vann.

Du får välja ett smycke upp till 199:-

Men vill du ha ett smycke som kostar mer än det så får man

självklart lägga pengar emellan.

 

För dig utan blogg:

Maila 5st vänner och tipsa om tävlingen.

Skicka då en kopia till [email protected]

Berätta också vad du skulle välja för text om du vann.

 

Tävlingen avslutas 20 Februari

Jag valde Mocka armbandet 149:-

Snygg va :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0