Home! BILDBOMB KOMMER MER BILDER ANDRA DAR :P

2010-07-29 - 13:07:19
HEEJ!
Kollot ägde!!
Jag ska dit nästa år igen och året  efter det och efter det haha :)
P.3 2010 Rockade! ;*)

Hela kollo familjen ;)

Oscar,,Robin och jag på sidan när det var fotbollstunering mot andra kollon ;)

Typ alla tjejer när vi firade Rawans födelsedag ;)

Jag på hajken ;*)

Det här var när vi ville åka iväg en stund med båt på hajken :P

När vi gjorde hajkbomben :)

Sammlingen på hajken :D

Samma :P

Joel haha :P

Viggo och Urmat utanför Thea,Rana och Izabellas rum :)

Så här var våran timme efter lunchen :P Massage :P

Jag när jag masserar Julia :P

laura,Jag och Julia :)

Camilla ! :D

Fanny när vi skulle åka på Hajk ;)

Jonathan på båten till hajken hahah :) BABU JONTE AHHA :P

Pao,Johanna,Camilla,Joel och Robin På hajken :)
Postat av: Anonym

Vad var det för kollo?? :) har den ngn internetlänk?? :D

2010-08-10 - 00:09:56
URL: http://alltinomridsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0