SOMMAR LOV!!!!!!!

2010-06-09 - 16:31:40
YEY!!!
Hallå där kött & Blåbär!?
Farfar Kadi HÄR!!:P
Ja haha x) Just nu är jag hos evelyn det äger fett!!
Sommar lovet har typ nyss börjat ;) S-K-I-T Bra !!!/ KUL :P
Ja snart blir det gotland ... Ja en jag och Evelyn ska snart gå till Gandi och Lämna glass to her !
Efter skolan åkte jag och evelyn in till stan Skit BOORING men ändå lite kul :P
Det var jag, Evelyn Nattiya, Ice och Toki(Janjira) (Tokata)

Jaja x) jag har egentligen inte så mycket att säga:P
POOOOOMPAAAH!!

FAN VAD FUUUL!!
Hade det som header förr!
Postat av: Cassandra

jättefin blogg :)

vad tycks om min nya design som kommer upp snart ^^ <3

2010-07-01 - 22:56:01
URL: http://piinkky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0