Tack! =)

2010-06-13 - 21:53:18

Ja :) Som ni vet är det gotland i två veckor det kanske blir internet och vi köper tele två sak :)
Vi har själva mobila bredbandet nu måste vi bara köpa ett sim kort till det mobila bredbandet !
Hoppas det blir fint väder på gotland ,, Så vi kan sola och bada och göra roliga saker =)
Jag har minsta resväskan av alla i hela min familj ! Men jag får plats med två veckors packning :P


tack tack för alla kommentarerna från förra inlägget :)


Men vad kom vi fram till egentligen det var många som tyckte det var okey och vissa tyckte det var nja och jag och simone tyckte det var skiit jobbigt ....
Jag tycker ialla fall det var jobbigt så -.- Ja ni får kommentera min blogg för ni gillar den... jag tilllåter inga kommentarer om KOLLA MIN BLOGG M.m Så ni vet det :P
Inte för att vara ett ego eller så men det är jobbigt....
Hoppas alla mina kära läsare hard et bra :)



Puss Puss
Postat av: Rimmipimmi :P

Jäjäjäj coolt :P♥

Vad gör du? :)

2010-06-13 - 22:21:13
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/
Postat av: Mirru

Fin blogg :) + förlåt för förut :(

2010-06-13 - 22:54:57
URL: http://mirelleyoussefz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0