Skolan

2010-05-27 - 09:31:50

Nu sitter jag i skolan:)
Laura och evelyn sitter nära mig.. Laura sitter typ så nära mig att hon skulle kunna vara min tjock tröja -.-
Jag har skrivit om Bob marley :)
Jag har inte så mycket att säga ahha x)
Jag bloggar bara för att vi fick det haha x)
Men nu har jag inget att säga typ.. Mich min lärare sa nyss så här:
Isabella va du skriver! HAha x)
Han tyckte jag skrev fort då ska han bara se mig hemma jag har typ damp x)!!
Jag blir skit stressad haha!
Fan va många smileysar jag gör haha! laura har redan bloggat klart. Men jaja bye
.


Skoja bara en låt"!!!!!
Postat av: Ring wiismo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>_<

2010-05-27 - 12:00:24
Postat av: Laura :))

WTF????? ÄRE HAN SOM SJUNGER DEN DÄRA LÅTEN??????? :O

2010-05-27 - 18:10:59
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0