Dagen idag

2010-09-06 - 20:31:33
När jag kom till doktorn så fick jag ett band Där jag skrev isabella och person nr ..
Sen fick jag ta av mig min jacka och mina skor.
Sen fick jag vänta och vänta ...
Tillslut var det min tur ..
Då sa en kille som skulle söva ner mig att jag skulle få en operations tröja ...
Så jag fick det . Satte på mig den och gick in i ett rum , Där låg en grej jag skulle lägga mig på.
Jag sa att jag var nervös och dem började klämma på mina armar för att känna var dem skulle sätta nålen .
Jag fick en grej på mitt ansikte som jag skulle andas in i . Sen så stack det till och det känndes konstigt ii huvudet.
Jag började blunda och sen hörde jag läkaren säga SOV GOTT : D
Sen kommer jag inte ihåg vad som hände eftersom jag sov haha ..


När jag vaknade så Grät jag och sa att jag ville hem.
Jag var snurrig och frågade var jag var. Sen frågade jag  vad som hände...
Han sa att det han fick vara med på var när jag las i salen där alla låg.
Jag hade rört mig i sömnen och blött massor från näsan.
Dem hande typ brottas med mig :S För jag ville ner Men Det gick bra.
Jag kommer inte ihåg det men det sa han ._.
Sen blödde jag i munnen och sjölde med vatten och spottade .
När jag skulle sätta mig upp så vart jag helt borta allt snurrade reält!Jag började må illa och vart blek och ich svättades, Men ändå fröss..
Så jag fick ännu en vatten ersättning ..
Och till sist när jag vilade typ 1 h 30 min så fick jag gå. jag var sist av alla barnen ....& vuxna.

JUST NU LIGGER JAG HEMMA OCH MÅR ILLA ..
Jag har inte ätit eftersom det inte går... Jag kan inte dricka för det gör jätte ont att svälja ...


HOPPAS NI MÅR BRA :D
Postat av: Jennifer - Läs & komentera! ♥

Stackarn, krya på dig :)<3

2010-09-06 - 20:36:05
URL: http://smmajl.blogg.se/
Postat av: Lies

Lillpluttan du är jättemodig.... det onda går snart över... kramar i massor mormor

2010-09-07 - 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0