Hemma efter en låååång dag !

2011-04-29 - 22:42:59

Idag har det vart en AWESOME dag !  Jag vaknade av att mamma väckte mig mitt i min LMAFO dröm -.- haha sen gick jag till skolan hade det soft med fanny , vi gick om kring o prata och gjorde saker . Vi hade prov det gick AWESOME ... jaja skolan behöver jag inte prata om . Men efter skolan gick jag till min lille brors dagis var där i 1 timme och lekte haha  :) KUL JAAA sen drog vi till mina kusiner .

Vi åt mat i en rolig fin park . Där körde jag , Isak och vincent och några fler fotboll och rugby i några timmar och det var det roligaste på LÄÄÄÄÄÄÄNGE. Jag skratta så att jag höll på att gråta hahahahhahahha ! XD

Nu över jag har ******* håret . Resultatet :






Så heheh ;) det var det ...
Postat av: Jasmine

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 - 18:48:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0