NÅGRA ROLIGHA FRÅGOR

2011-04-20 - 19:55:02

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Trött , ska se en film :P
Favoritgodis: ALLT tror jag men CHOKLAD!!!
Är det nåt du absolut inte äter: ja några saker ... :/
Kläder just nu: Min OnePiece e sjuk så jag myser i den !
Musik just nu: Bend ova
Vad sa du senast: Jaa det kan du få .
Sommarplaner: Gröna lund, kompisar, sola, bada och Shoppa + va med familien och så ska jag på kollo
Fisk eller badkruka: FISK
Saft eller alkohol: saft 
Hur många kuddar sover du med: 4 Fast inte på varandra ! :O
Favoritväder: SOLIGT !!!! SÅ KLART ! fast i bland e det skönt med spöregn ! , på sommaren...
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, Mitt hus (inklusevie min familj ) och Hemköp :P 
Spelar du nåt instrument: Neeej ... Har gjort ;)
Morgon- eller nattmänniska: MORGON
Sparare eller slösare: både och ;)
Bästa film: Har ingen heheh ..
Tror på liv på andra planeter: Ja såklart ;)
Har du några homosexuella vänner:
Vet inte riktigt ...
Tror du på mirakel: JAAAA !
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nää
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ganska :P
Ser du på kärleken som ett misstag: NEEEEEEEEEJ ! NEVER AND EVER!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inga ... men högst 1
Bio eller promenad: BIO !
Är du kittlig: Jaa HAHAHAHHA
Snarkar du? Nej men har gjort ;)
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Det bror på ...
Äckligaste insekten: Vet inte riktigt :P
Största svaghet: att inte prata så mycket !
Det här är jag bra på: Enligt mig e det att fota , måla ,laga mat , ta hand om barn , och va en bra kompis ;)
Bästa bok? Lite som jag och Eldens hemlighet
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? trolla och kunna flyga som stål mannen ;) och klättra som spindelmannen.
Vad vill du jobba som? Försvarsadvokat , UD jaa ;)
Chips, morötter eller godis? AAAAAALLT!
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? Some times ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag tänker tatuera mig ;) mor och dotter tatuering med mamma :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat men mitt rum just nu ... Mitt emellan ....
Gungar du på stolen? ja ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jaa .. men e rädd att bryta nacken ;)
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? tror inte det :P
Saltar du på maten? JAAA
Gillar du att sjunga? Jaa vem gör inte det ;) ♥
Anser du att du är stark? ja... eller jaa !
Brukar du sola? På sommaren jaa .. eller om jag orkar
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten
Röker du? NEJ ALDRIG ! FY FAN!
Snusar du? USCH !! ALDRIG FY FAN !
Använder du knark? SER DET UT SOM DET ? :O
Kaffe, te eller inget? TE :) ME ♥
Har du en besatthet? Musik och att säga Rumpa ahahha :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0