Även djur har bästavänner.

2011-08-26 - 22:56:32
Hur gullig är den här sötnosen? Den här apan är ju bara för söt. Eftersom jag är lite utav en nythetsnarkoman (älskar att läsa nyheter, söka fakta och lära mig om nya saker) så var jag ju tvungen att ladda upp den här söta bilden! När jag ser den här bilden får den mig faktiskt att tänka på min egna bunny, Lizzy. Pratade med pappa för ett tag sen och han sa att hon måste ut och träffa andra kaniner för han är rädd att Lizzy tror att hon är den enda kaninen i världen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, hahah.Om ni undrar varför smink/hår inlägget inte kom upp ikväll så var det för att det skulle kommit upp, men precis innan jag han trycka så bara försvann den, hittade den inte. Men sånt är livet, man misslyckas, man tar ut sin sorg/ilska och man reser sig upp igen.
Avrundar här, godnatt! Hoppas ni finner mina inlägg intressanta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0