Fyller år i morgon , presenter från idag !

2011-08-07 - 17:34:40

I den här korgen låg choklad o annat ruuligt ! :D haha obrigado vovó y vovó ! ♥ Eu te amo!


Body butter från Mormor & Mari-Louis (hennes kompis ) Almenacka mamma och demis :)  Fick datorn av dom också ! :D

Fick ett hundra till av Åsa och min kusse ! :D CENEDRA ! TAAACK ♥  med det där är av farmor , gammel mormor & Kristine .

Naglack från Cenedra & åsa ( min kusin o moster )  hihi TACK ! :D

Choklad fick mer också än det som är på bilden hihi ! :D det var av Vovó y Vovó :D hihi Vovó jobbar på marabou (farfar)

en ny dagbok YAAAY ÄNTLIGEN ! av mormor och MArie.Louis :D DANKE + en sak av min farmors kompis som bor i Australien och hon skickade den till mig den ser ut såhär :

den vita jackan var från Carminha i Australien hihi! LOVE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0