MOVIE ½

2011-08-23 - 20:00:08

Hej hej jag kom hem typ kl.18.30 idag ! Efter att ha vart i Centrum haha med Laura & Evelyn i typ 4 timmar :P Vi var också med CHRIS THE GOLF CAR ;) Hon köpte vinäger chips . Så vi satte oss och åt dem hehe , jag och Chris typ tittade på varenda chips för att se om den var genomskinlig (då smakar den mer olja )Men nu ska jag se på film !

Den filmen ska jag se hehheh :D omg hahaha hihihihi jag skrev heheheh !
Postat av: Anonym

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuww !!! åt jag vinäger chips de va dfr de smaka konstigt :S -.-



mr lova lova mdr mdr

2011-08-23 - 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0