BLOGGAR JAG IALLAFALL LÄSER I BLAND!

2011-02-27 - 13:00:00
Kissies blogg är faktiskt rätt rolig , Hon kanske över driver lite men om man kollar på hennes senaste inlägg så är det faktiskt en av dem få Alexandra inläggen . Men sen så for hon hat  kommentarer på det inlägget man ba : KAN NI STICKA hon är i alla fall en riktig människa nu ... ME like kissies blogg ;)

Okej , jag läser nästan aldrig hennes blogg. Jag tycker det är för mycket text men hon gillar i alla fall värdens bästa band och då måste man bara klicka in där några gånger + hennes bilder är underbara ! titta bara på henens bilder när hon är ute och reser man vill bara sticka från sverige då !!!!!!!!! :D :D :D

Hennes bilder är helt awesome , hon skriver inte för långt och man orkar faktiskt läsa ! :)  Jag gillar foki , men ibland tycker jag hon borde sluta redigera sina bilder så mycket men annar äger den ;)!

Jag vet inte om du läst  hennes blogg men den äger ! iband är det för mycket text men offtast är det lagom , man läser hur man kan hålla på med gimp + att man får veta om hennes vardagar och hennes söta katt ! hon är grym konstnär också ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0