FEST FEST FEST!

2011-02-26 - 22:01:29

Dagen var helt awesome ! Först var jag och såg trassel med mamma, Vincent, Moa,Alva och Tant tess (mammas kompis Therese vi har kännt varandra länge och hon vill bli kallad tant tess XD ) sen gick vi till Farmor och var på hennes fest efter som hon fyllde år ! och det var jätte kul faktiskt , god mat och massa folk :) Sånt gillar jag haha !HERE ARE SOME PICS FROM TODAY @ FARMORS STUGA

Min farmor är grym på att baka och kolla bara tårtan hon gjorde helt awesome!

Sen har vi Brigadejros som är hemma gjorda kola grejer som är såååå goda ! Man äter det i brasilien ! Te amo !

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA

Min farmors mat e SÅÅÅÅÅ HIMMLA GOOOOOD! BRASSE MAT FOR EVER ♥

Haha när dem sjönk på svenska bröt alla med brasilianskdealekt och när vi sjöng på potugisiska klappade alla händerna och nästan skrek hahah :)





Farmor var och hämtade vår present eftersom vi var tvungen att åka hem , syrran spydde av alla cheeseballs XD
Postat av: i know you love me

den dä bilden på din mamma o syster e ba för bra !! din mamma va jätte söt på den!! jag har aldrig sätt henne i thaits o din syster har hår på huvudet nu!! haha

2011-02-28 - 23:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0