2011 02.00

2011-01-01 - 02:17:11

Nyårets början var AZUM! VI SMÄLLDE SKITEN AV ALLA GRANNAR XD

Vi typ sammarbetade med Grannarna ! :D DET VAR SÅ AAAAAZUUUM

Nu sitter typ Paulinne och flätar eller tar upp mina flätor . Sååå jobbigt att ta ut ! :D Men Men Men Men Mitt hår har vuxit såå jävla mycket !! :D sry att jag svor men men .. Jag e glad DAAH xD

Vi tog typ massor av bilder och jag fick typ damp för det var kallt ute och kameran ville typ inte lyssna .. Men du försår små barn eller ( små bebis kameror) nu för tiden e så busiga :D Helo lyssnade på mig ..

Postat av: Josephine

jätte fin blogg! Jätte kul att du också gillar tokio hotel, själv är jag ett stort fan av dem :)

ha det bra!

kram

2011-01-01 - 14:44:01
URL: http://jealous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0