JI JI JI JI JI JI JI JI JI JI JI HHEHEHHEHE MY JI JI JI JI JI JI JIJ IJIJ I

2011-01-19 - 20:22:41



Hopps ni fattar :D Snart kommer Zebra sakerna ! Jag kommer kanske att få en säng ! :D
Postat av: Laura

Hej, hoppas du accar denna kommentar.



JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHAAAANN OCH BELLA SITTER I ETT TRÄD, GISSA VAD DEM GJORDE?? PUSS PUSS PUSS!!!!! hahahahahahahaha, jag är på flumm humör HAHAHAHAHAHAHAHAHAH XD MEN DU ÄLSKAR MIN KUSIN HHAHAHAHAH DU ÄLSKAR MIN KUSIN HAHAHAHAHAHHAHAHAHIGIGIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIII ses imorn.

2011-01-19 - 20:38:33
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: tro vad du vill :) men på statestiklistorna ligger jag före henne. + att jag har haft min blogg längre än hennes :) det är hon som härmar mig. Om du kolla på datumen när våra "lika" inlägg kommer upp så ser du att jag har publicerat dom flera dagar innan henne (Y)

2011-01-19 - 22:39:23
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0