KONDIS = NAIN SOFTA = DA

2011-01-11 - 20:09:36

Kvart i sju : Laura - Bella ska du köpa JUST DANCE 2  :D!!!
- Ja vet inte riktigt .. kanske .. Eller joo
- DU KAN GÖRA DET NU!!!! (laura säger)
-Jag vet inte ... OOOOKEJ men då ringer jag mamma och frågar först ! :D
- Ring på vägen bella kl är 10 i typ
-Okej men hjälp mig med mina skor då XD.
10 i : VI SPRINGER ALLT VAD V HAR TILL CENTRUM!! Men vi stannar på bron jag har håll XD
9 min i sju: BELLA OCH LAURA är på game . ( Det var slut BAJS PÅ DEM! )
6 min i sju: Vi springer ner till on off !!! ( DEM HADE INTE BESTÄLLT DET ÄN BAJS!! )
4 min i sju : Bella springer till laura som redan sprungit till åhlens ( DET VAR SLUT >8()
2 min i : Bella och Laura springer upp till game för att fråga när dem får in dem igen .
SVARET VAR ! : Jag vet inte ...
sju : Bella och Laura GÅR hem besvikna !
Postat av: sarah.

hejj är lite nyfiken på om du hittade byxorna ? :)

2011-01-11 - 21:00:39
URL: http://soundofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0