NYHETER ! BELLAS MAGAZINE

2011-01-04 - 15:37:50

-Hej Laura ! Vad tyckte du om hårprudukten jag änvände till ditt hår igår? (Interjuvaren)

-Den tyckte jag var bra .. Jag har aldrig testat schwartzkoft got2be så den var väl okej!

- Så du skulle kunna tänka dig att använda schwartzkoft got2be ? (interjuvaren)

-Jaaa jag har haft den ganska länge nu men jag har aldrig använt den så ..... Jag behöver ju den inte speciellt mycket men jag kan ju börja :D !

- Men vad tycker du om lukten på schartzkoft got2be ? (interjuvaren)

-DEN Luktar väldigt mycket som apelsin , så jag rekomenderar den till er som vill att ert hår ska lukta som apelsin ;)

-Om schwartzkoft finns i andra lukter . Vilken lukt skulle du ha ? (intervjuvaren)

-Jag skulle nog ha valt ...( tveksam) ...eeh... ehhh.. HEHE .. typ.. eeeh ... antänknar du ? Jag skulle ha valt så som  Bill Kaulitz luktar !!! Undrar hur han luktar :P

-Tack då laura :D det var allt för oss :D Hoppas du har en bra fortsättning med schwartzkoft got2be .. HEJ DÅ IGEN :D och juste kommer du blogga om det här nu eller?

-Jag tror det fast det får nog bli ikväll HEJDÅ ;)

 

 

Postat av: sandra

hej söt blogg du hade!

hur mår du? :)

2011-01-05 - 00:23:20
URL: http://sndrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0