OOOOOOOOOOOOMG 2

2011-01-24 - 17:13:24

OOOOOOOOOOOOOOOMG OOOOOOOOOOOOOMG OOOOOOOOOOOOOOOOMG OOOOMG
Idag häde värsta grejen ! Jag gillar ju bandet K R O P P CIRCLE . Dem är inte så kända men iallafall . Så dem har ju facebook och grejer som vanligt folk , Men jag bestämmde mig för att sicka ett mail till dem . Så när jag var i skolan och skulle titta på min facebook via mobilen . Såg jag att först Emerson hade svarat på mina mail . Sen Sebastian . Gissa om jag och Laura vart galna? JAAAA Vi var nästan nära på att skrika ! Vi nöp varandra på lektionen ! THEHEHEH . OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
I cant belive It . + att nyss så kollade jag på min youtube och jag hade svar av dem där också ! :D
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
Postat av: ELIN

sv:hehe, det var fint. :DD

Kram.

2011-01-24 - 19:01:21
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: ELIN

sv:hehe, det var fint. :DD

Kram.

2011-01-24 - 19:01:25
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0