!!!TOY STORY 3 + MORÖTTER MED DIPP!!!

2011-01-04 - 23:56:00





HAHAHAH Grisen får ju pengar i sig men den säger typ att den måste bajsa XD Bajsa ut pengarna ? Fattar ni ? HAHAHAHHAHAHAH Eller den säger inte det utan jag tänker på det HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA Vilken fantasi jag har ! Jag är rätt smart ;) Nej Laura sa att hon tänkte på det hahah -.- :D Vi e typ i kiss och BAJS åldern .. Fast i så fall är det fel på våra hjärnor .. för vi har vart det sen typ 6 års HAHAHAH Jag och Laura tittade på Toy Story 3, Det fanns massa läskiga leksaker typ , DOCKAN! , Kram björnen , Telefonen , Apan! Hahhah Apan var helt saiko ! Jag hatar BUZZ LIGHTYEAR Han snodde Woddys tjej , Ni vet den där cowgirl! Han tog henne nu! Han pratade spanska av misstag och började hålla på med henne ! .. SÅ HIMMLA DÅLIGT WODDY RIKTIGA MÄN TAR TAG I SAKER !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0