TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIGT

2011-01-02 - 16:49:20

Jag har haft det så tråkigt ! Alla behöver tråkiga dagar men  min dag har vart EXTRA tråkig ..
Tänkte gå till centrum med Paulinne men jag pallade inte ..
Kunde tänka mig all trägsel och alla tonåringar som kollar snett , alla folk och gammlingar som går för sakta inte bara gammla utan mammor också .. Det gör ju inget dem är så söta så men man blir stressad XD

HEJ DÅ DA :.. NU SKA JAG TRÅKA ÄNNU MER ...
Postat av: sarah.

hejhejhej bruden , haha

nej sushi är jättelätt att göra faktiskt.

och mina byxor då menar du dom typ begie svart vitta va?

dom är ifrån h&m och fick ge 199 kr om jag minns rätt, ha de bra PUSS!

2011-01-02 - 21:54:49
URL: http://soundofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0