LALALLALALAL

2011-07-08 - 16:30:27





Tjänare ! :) Just nu e jag hos Laura , hahah det kanske ni förstod men ... jag tänkte berätta lite om min dag . Idag var jag och badade med min familj vid Gålö Havsbad :) Det var AAAAAS varmt i vattnet !!! :) Så jag badade  såklart eller ? hahah mitt andra dopp det här året :) Men nu ska vi göra något annat kul hehheh ( Sry om min blogg e tråkig nu men när jag får internet + min dator bätrras det )

Postat av: Ebba

fett fin blogg !

2011-07-09 - 16:19:26
URL: http://eacs.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha kolla din syrra ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahahahahahahah va söt ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahhhhhhhahaahhahahahahahahhahahahaha :D

2011-07-09 - 17:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0