Te quiero mi amiga Evelyn ! Eu te amo

2011-03-17 - 20:53:25

Hola mis queridos lectores y lectoras♥
Heej ! :) Jag  kom nyss på att Evelyn har en kategori om mig på hennes blogg och jag tänkte igenom alla minnen vi har tillsammans så i det här inläget kommer jag skriva lite om hur vi träffades och sånt och i morgon kommer det första "riktiga inlägget " så hållut och här får ni en snabb info :) Hoppas ni orkar läsa allt jag skriver :O

Det här är då min tokiga lilla vän evelyn ! Hon är lika gammal som mig och driver denna blogg : EVELYN . Hon är UBER SNÄLL! vi lärde känna varandra när vi var 1 år så tänk vi har känt varandra LÄÄÄÄNGE! Vid 4-5 så skildes vi åt . Vi började olika skolor och fick nya kompisar . Men i 6 så bestämmde jag mig att börja i hennes skola så vi kunde "återförenas" igen :) Och det var ett bra val för nu har vi kontakten igen och jag är med henne jätte mucho ! Utan henne kan en dag bli tråkig :P Vi har alltså kännt varandra i 12 år men snart när jag bilr 14 så är det ungefär 13 år :D

Postat av: mirja

Jättefin blogg du har, älskar alla bilder du lägger ut. :D♥

Allt bra?

Kram♥

2011-04-02 - 19:14:40
URL: http://mmmirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0