WHY ?!

2011-03-08 - 20:55:09
Har ni hört ? Det bara öser ner regn i brasilien ... Tyvärr har det vart översvämmningar i tex. Sao paulo . Jag tycker synd om dem som bor där . Det är flera barn som dött, vuxna, gamla folk i alla åldrar men man ser mest små barn kroppar ligga döda i vattnet . :( Hoppas ingen i min släkt bor där för det skulle vara så synd . Det är redan synd att det dör massa men skulle tycka synd om det var någon i min släkt . Även om jag inte träffat dem...  I pray for all people in brazil . I pray ! and i think ypu would pray ! I pray for all countries that have seen a part of something like this . I Pray for people that aint have something to eat . I think you would PRAY!

Postat av: a mr lova lova, yeah mr bombastik

jag tkr du ska bli fadder!

2011-03-09 - 18:51:01
Postat av: Ida

Inte roligt...

tur att man bor i sverige :)

2011-03-09 - 19:05:02
URL: http://sugproppsida.blogg.se/
Postat av: Ida

aah

2011-03-09 - 19:46:10
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0