Enhörningar ! haha Laura?

2012-02-20 - 20:37:16

HAHHAAHHAHA gud vilken rolig dag ! Jag och Laura drev med "Jason"(föredetta p.o.t.t.i.s) host .. Vi var inne på min facebook så jag och Laura passade på att babbla om enhörningar som kunde prata och kameler som satt i bussar. Han trodde att jag var hög efter som jag var inne på min och babblade om några jävla enhörningar som pratade! Det var så roligt ! Vi satt ju bakom skärmen och garvade ! Sen så sa vi såklart att det var vi och så sa vi att vi skämtade. But still it was so funny. Fast det är inte bara därför jag har varit glad ... Det är för en annan sak som kanske men bara kanske kommer hända i sommar!


Där har ni några bilder . Hoppas att ni har det bra !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0