Kaos.

2012-02-16 - 20:46:43

Det som gjorde min dag var verkligen när 3 killar i min klass (nämner inga namn) vände upp och ner på klass rummet. De 3 killarna vände så att bordens ben var uppåt och så att stolarnas ben var uppåt. Gissa om vi inte garva ? Nästan alla 8:or sprang till vårt klass rum och tittade in och fotade . Det var nämligen så att vår mentor hade glömt att låsa dörren när hon gick ner till personalrummet och när hon kom upp hade hon redan fått veta vad som hade hänt och hon var inte glad kan jag säga. Såklart att det var roligt men .. jaa kanske lite överdrivet ? Men men HAHAHHAHAHA omg .. vill ni verkligen se hur rummet såg ut efter att de hade gjort kaos ? Okej visst :D


Juste bara så att ni vet så var det inte vår mentor som städade upp utan det var alla killar i klassen. Medans de städade så satt vi tjejer på So lektionen och jobbade. :D När jag tänker efter tycker jag synd om vår mentor.. HAHAHHA tänk att komma upp till sitt klassrum och se att allt är i en hel röra ? Jag skulle också bli förbannad. Men då pratar vi om FÖRBANNAD !

Vi ses väl när vi ses PUSS !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0