Lettland

2012-02-09 - 20:01:25


JAG ÄR SÅ JÄVLA SUUUUR ! Förlåt för språket ..
Det finns barn och vuxna därute i världen som verkligen behöver kläder,pengar till mat och kärlek. Jag , Hermon  , Laura och Lina går ju på konfirmation och vi ska åka till ett barnhem i Lettland . Innan vi åker dit ska vi sammla ihop kläder , leksaker m.m . Hermon och Lina går i samma klass så på deras Mentorstid så berättade de om den här insammlingen . Nästan alla i deras klass ska lämna något !! Så idag tänkte jag och Laura att vi också skulle berätta det för våran klass.. är det någon som har ett hjärta eller med lidande ? Nej bara en människa och det är Linda .

Linda jag vet att du läser det här och jag är jätte taksam , jag älskar dig ! Du är den ända som vill hjälpa människor som verkligen behöver! ♥ Tack att du vill hjälpa till att ge de barnen något .

Ni andra i min klass.. sorry men just nu gillar jag er inte .. eller såklart jag gör ! Men jag gillar inte att ni som ändå kommer från andra länder som har haft det jobbigt inte vill hjälpa till.. Men ni som har mycket saker och får mycket .. tro inte att ni kommer undan . Ni har ändå så mycket vardör inte ge bort något då ? Tyvärr är alla snåla .. och det stör mig ! Men nu ska jag inte vara lika upprörd längre , vi ses imorgon .. Ha det bra .. Jag bjuder på en låt som kanske får de i min klass att tänka om .

Hej då !
Postat av: Felicia

Jag tänker ge, Calle har en massa leksaker i hans rum som han inte använder, jag sa det bara inte på mentorstiden ;)

2012-02-09 - 20:25:33
URL: http://liindbergs.blogg.se/
Postat av: Fanny.

...

2012-02-09 - 22:49:59
Postat av: singindiva

Jajaja.. kom å fjäska i sista stund ..

2012-02-11 - 12:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0