Skoldagen.

2012-02-23 - 19:26:30

Min dag har varit helt okej. Roligast var nog den sista lektionen då vi hade teknik och man skulle göra en sprattelgubbe. Jag har haft fullt upp de senaste dagarna jag pluggar förfullt till no förhöret vi ska ha. Man måste få ett bra resultat ;) Under sportlovet blir det tyvärr inget bloggande.. För så ska jag åka upp och åka skidor med konfan. Det kommer att bli über roligt ! 'Fast det som ska bli mindre kul e resan dit :/ 12 timmars bussresa ..
Jag hatar att åka buss och tåg länge. Jag blir åksjuk vilket innebär att jag måste äta en åksjuketablett som motvärkar illamående. Hoppas de fungerar ! Nu ska jag chilla en liten stund innan jag måste lägga mig .. Ska sova 8-10 timmar i natt för att jag sover för lite och jag behöver vara pigg till skolan imorgon! SKA INTE KOMMA FÖRSENT !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0