KLÄNNINGEN KOM!

2012-01-10 - 21:17:43
Hejhej! Jag kom nyss på att min uber snygga klänning har kommit !! Den är så jävla fin . Ursäkta språket . I slutet av det här inlägget kommer en bild på den . Någon annan dag kommer en bild på klänningen när den sitter på . Kanske blir en photoshoot i helgen  ? ;) Jag kom nyss hem från Konfan första dagen denna termin. Det var roligt. Vi lekte några lekar ,lyssnade på några gammla konfimander och sen så bad vi en bön. Men nu ska jag typ slagga ... Måste vara pigg när det är en ny och "rolig" dag i morgon.. ALLTSÅ NEJ ! Det känns som om det fortfarande är lov .. Men det är det inte-.- Aja nästa månad i vecka nio så får vi lov igen och då blir det KITTELFJÄLL med konfagruppen! Men puss och Kram på er mina BANANER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0