Stress?

2012-03-14 - 21:01:28

Gud vilken dag! Vaknade sent,skyndade mig till skolan,kom i tid,hade uppvärmnings sak på idrotten.Efter den sista lektionen gick jag hem,snackade med Evelyn hela vägen hem(i telefonen),när jag kom hem la jag in alla kläder i min nya garderob.. tog aaasslång tid,kollade igenom So:n,gick och hämta brorsan,lämnade honom,gick hem,"pluggade",gick och träffade Evelyn. Vi hade det mysigt och über roligt. Kom hem kl.19.00 och la in det sista i garderoben,skrev ut so papper läste igenom och nu sitter jag här och ska snart logga ut. Måste vakna i tid i morgon :D Har haft en rolig men stressad dag!!!

Ps. Förlåt för ett tråkigt inlägg men som ni märker så har jag FULLT UPP!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0