Rea<3

2009-10-28 - 17:55:41

Hej alla sötisar<3
Kolla på rea idag ^^
Jag är med i programmet ni vet hur jag ser ut..
Så kolla!
Snälla kolla.. ni måste och sen kommentera efter hur det var<3
Vi ska test mobiler=P
Så kolla xD

Dagen:Idag så typ var jag med Evelyn,Mariama,Riam och lite linus...
Vi typ var ute och haha dansade nä men Riam lekte spiderman han är 4år,sen typ skulle jag på bio men palla inte^^'
Vaknade 7.00 idag så jag gick och lämnade min bror ^^
Som ni vet xDEfter det så gick jag ner till centrum och köpte lunch till mig och mamma...Sen gick jag och evelyn till mariama och plinga på^^
Fast hon var inte där så ba såg vi henne så vi gick till evelyn..
Hej då sötisar

Postat av: Linea

Sv: Och jag var där!!!! Hahh

2009-10-29 - 17:40:26
URL: http://linea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0