Shopping.

2012-02-19 - 18:30:58

Hejhej! Idag så var jag och mamma ute och shoppade.Vi hade det mysigt , gick på ett kafé och shoppade. Jag köpte allt på H&M. Men vi gick även till Carlings jag letar efter något fint till min kompis Joao Paulo som bor i Brasilien. Jag ska nämligen skicka något fint till honom och sedan svenskt godis till hans familj. Så jag behöver tips om vad jag kan köpa till honom. Funderar på att köpa en snygg t-shirt och sedan ett armband med ikoner inom kristendomen. Men nu ska ni få se bilder på det jag köpte idag ;)






That's it . Hoppas ni gillade det . Nu ska jag göra mig en kopp te och kanske kolla på en serie eller film . Puss Puss hoppas eran dag var awesome!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0