Frågestunden avslutad idag!

2009-11-28 - 21:37:33
Nu är frågestunden avslutad...

Nu ska jag svara på frågorna..

Av:Felicia
Fråga:Favorit affär?
Svar:Gina och typ lindex och Panduro pyssel affär <3

Av:Marre
Fråga:Favo godis?
Svar:jag älskar choklad,surt och min skolas kiosks tuggumin xD

Av:Nadja
Fråga:Vad vill du uppnå med din blogg?
Svar:Mer som kommenterar och typ...LÄSER assa läser mina inlägg..Varje blogg jag tittar på måste jag kommentera och Läsa..
+ jag vill ha mer skare assa...dem som söker på min blogg via google.se så det blir fler <3

Av:Laura
Fråga:Vad önskar du dig i julklapp?
Svar:En laptop,halsband,cupcakes saker,typ zebre halsband,mer naglack,nagel saker typ grejer man kan sätta på naglarna 'en bra camera assa en sån du fick :)

Av:Luna
fråga:Vilket land kommer du från?
Svar:Jag kommer från sverige men min pappa är från brasilien

Av:FRIDA HJÄRTA KEVIN
Fråga:Vad är det bästa du vet och varför? :)
Svar:Jagg vet inte vad det bästa jag vet...Kanske att göra nya nagel lookar xD

Av:Emma
Frågor:När började du clogga?
Favoritfärg på nagelack?
Bästa kompis?
Favorit färg?
Svar:När jag börja blogga...Typ förra året..Men den här bloggen kanske i september..Eller vet inte...
Favo naglacks färg är nog vit och illrosa fast svart är också fin...Så dem tre är min a favo färger..
Mina bästa bärstisar heter emily blogg: www.gippy.blogg.se och eva men hon har ingen blogg..
Favo färg är svart och vit! dem färgerna äger haha..och ill rosa!!!

Av:Nikki
Fråga:Hur gammal är du?
Svar jag är 12 år nästa år 13..

Av:josephine
Frågor:vad tycker du om min blogg(www.jrm.blogg.se)??
vilken årskurs går du i ?
vad vill du jobba som?
Svar:Din blogg är intressant:) den är snygg och så där..! xD så fortsätt så kanske den blir som kenzas eller fokis någon gång..Det hoppas ju alla.Jag går i årskurs 6 :)
Jag vill jobba som programledare,modell..Det ät jag ju nu så hoppas det fortsätter..

Av:Josefine
Fråga:Om du fick vara en kändis för en vecka vilken skulle du vara då? BBåde tjej och kille =)
Svar:jag skulle vilja vara som tjej hmm...vet inte men som kille Bill joe Eller någon annan från Green day <3

Postat av: Madicken

Haft en bra dag? :D

2009-11-28 - 23:36:56
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

haha nej jag brukar inte ens fråga när kompisar har sånt :)

2009-11-29 - 10:34:27
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: maria

svar: kul med frågestund =) och tack så jättemycket hurredu =)

2009-11-29 - 12:25:11
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: jennifer

han aldrig skriva någon fråga du ! det får bli nästa gång istället. tack så mycket :)

2009-11-29 - 12:27:57
URL: http://jjenniferks.blogg.se/
Postat av: moa

tackar :) kul med fråestund, intressant att läsa igenom svaren!

2009-11-29 - 12:52:46
URL: http://mmooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0