OM MIG

2010-12-10 - 19:18:43
Dag 1 = Om mig
Jag heter isabella och Rockar fett ! Nää men jag heter isabella och är 13 år .
Har två bröder och en syrra . Dem äger !
Typ hela livet tilbringar jag med musik,, Så ni vet ÄLSKAR jag TOKIO HOTEL !
Men jag lyssnar även på Green day, B.o.b, BOB MARLEY!, Jag lyssnar på mer men det är typ alltså vanlig musik.
I min blogg skriver jag om typ massor. Men inte för läsarna utan mer för att jag ska ha det som minne :) Och så klart till er .... Naj men ärligt jag skriver mest om det jag tycker om, HATAR , Något kul som hänt  eller Något som ska hända..
Sen är det ni som GILLAR DET :D


ADIOS AMIGOS ;)
Postat av: Olivia

Hej, hej. Tävling på bloggen nu, så kika gärna in och anmäl dig så kanske det blir just du som vinner!



http://lipstick.webblogg.se/2010/december/tavling.html



Kram!

2010-12-10 - 19:52:57
URL: http://lipstick.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0