Frågestunden avslutad emn fortsätt fråga ;D sen har jag en tittar fråga!!

2010-01-04 - 19:07:22
Fråga 1: hermy
vad gillar du att göra??
hur gammal e d???
va e det bästa du vet???
vad är det bästa med att blogga??
svar: jag gillar att shoppa,vara med kompisarna :D
Jag är 12 fyller 13 i augusti.
Det bästa jag vet är nog att shoppa,kompisarna och vara med familjen och så klart modella :D
Det bästa med att blogg är att många läser bloggen och att man kan nästan skriva llt i den .. typ som en dagbok...
Sen att man tar foton och lägger upp det är också skoj ..

Fråga 2:Sofie
hur många besökare har du dagligen? :)
Svar: det är olika, förrut fick jag 58 per dag men sen sluta jag blogga ett tag och nu har jag 25 som läser och kommenterar och 91 som går in på min blogg ;D

Fråga 3:Jennifer
Vad fick dig att börja blogga? ;)
Svar:Ja... min mamma bloggade mkt och jag tyckte det verkade kul så jag började ;D

Fråga 4: Anonym
Har du många kompisar?
Svar: ja det har jag väll xD
Lagom måga eller ja jag har många ;D

Jag hae brottom med att svara på frågorna xD
Jag kunde inte hålla mig men nu har jag en fråga till er !!

Vilken sko storlek har ni?
Postat av: kirre!

jag har storlek 38! haha!

2010-01-04 - 20:29:33
URL: http://justbestrongbaby.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har storlek 36 :)

2010-01-04 - 20:43:39
URL: http://smmajl.blogg.se/
Postat av: Tessie.

Hahah har lite olika typ 36 i klackar & 37/38 i vanliga skor ;)

2010-01-06 - 02:45:29
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0