Kalas

2010-11-06 - 08:10:54
Idag ska min bror ha kalas!
Jag ska vara lekledaren . Då vi kommer ha skattjagt och dansstopp medmera .
(inlägget blir lite tråkigt för jag sitter inte vid min dator för att vi har problem med den trådlösa interneten)
Hoppas min bror kommer tycka det är kul med det här kalaset!

Här om dan drömde jag om dem igen!!! Fast att jag fick vara med bakomscen och följa med på deras koserter.

Jag letade upp dem och hittade dem vid röda mattan i La och jag var vuxen!:O Så jag fick spendera typ några år med att följa med dem på comment och konserter massor av saker! Jag fick eget hotell rum när dem var på konserterna och allt!!!

HEJ DÅ!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0