HELLO HELLO

2011-01-01 - 19:32:03

Det är sant ! Jag kan typ sitta hemma och ha ont i huvudet . Så sätter man på typ Best of skivan !!

Och typ lyssnar på DURCH DEN MONSUN och typ får damp ..Man typ dansar och hoppar och tar kort . Då känns allt såååå mycket BÄTTRE!! inte sant ? Det behöver inte vara tokio hotel det kan typ vara : Like a G6 , Get it on the floor , im a flirt MASSOR!

Jag isabella ÄLSKAR MUSIK SÅ MYCKET!! SÅ JÄTTE JÄTTE JÄTTEEE MYCKET!

Paulinne i går :D

Min söta syster som busade ^^

Min lille bror som jag killar XD LOVE YA ♥

 

 

Postat av: Anonym

OMG, bella dina tights, eller tightsen på sista bilden. Var ha du köpt dom ? :D

2011-01-02 - 02:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0