LÄS ALLT :)

2012-01-13 - 20:57:43

Hejhej alla ! Dagen idag har varit okej . Blev bättre när jag snackade med Evelyn 2 gånger. :) Evelyn är en stor saknad för mig . Vi har kännt varandra i 13 år snart 14 . Vi är tight men hon har precis bytt skola. Till en mycke bättre så ... vi kämpar för att hålla kontakten ;) inte sant? Evelyn jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig och kan lite på dig till 1000000000 % ( orka räkna men till miljader prosent!) Puss på dej + det var kul att snacka :) ♥

Till alla er där ute som har en IPod toutch,IPad,IPhone4/IPhone4s/IPhone3g/IPhone3gs borde skaffa Instagram och KIK. Alla läsare där ute som vill "smsa" med mig kan adda mig på Kik: isabellasunniva & sunniva.isabella . Det är inte bara App store som har kik utan även android.Så passa pååå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0